Bu yazıda Amerika gibi bir porsiyonun dört kişilik bir aileye yetebilecek boyutta olduğu bir ülkede yaşayan insanların before-after fotoğraflarını paylaşmak istedim. Emin olun bizim işimiz onlardan daha kolay. En azından yer fıstığı ezmeli sandviç yerine zeytinyağlı pırasa yapabilen annelerimiz var. Akdeniz Mutfağı gibi sağlıklı bir mutfak kültürüne dahiliz ve her yere arabamızla değil ayakta otobüsle, metrobüsle, minibüsle gidiyoruz. En azından duraklara yürümek zorunda kalıyoruz. Emin olun bu hatunlar ve adamlar becerebildiyse, biz çok daha iyi beceririz.
Ben bu yaz sonunda benim de böyle bir fotoğrafımın olacağına yürekten inanıyorum. Siz de inanın, ne yapıyorsanız asla bırakmayın. Şimdiye kadar neyi başardıysam, pes etmediğim için başardığımı biliyorum. Bunu da başaracağım, başaracağız.










Hiç yorum yok:
Yorum Gönder