Az önce bana hiçbir zorunluluğu olmamasına rağmen bu maili atıp beni yüreklendiren Pelin'e çok teşekkür ederim.
"Selam Pınar,
Öncelikle kendimi tanıtayım; ben Pelin. Zamanında sana Ask.fm'den soru da sormuştum kilo ve sevgili hakkında falan, seni Twitter'dan tanıyor ve takip ediyordum. Her neyse ben de kilolarımdan muzdariptim son birkaç yılımı 1 sene zayıflama 1 sene geri alma olarak geçiriyordum. Her seferinde eski kilomdan çok daha fazlasına çıkıyordum. Daha yaşım 19'du ve kiloluydum, arkadaşlarımla alışverişe çıktığımda yanlarında huzursuz oluyordum. Yüzün güzel falan diyorlardı ama üstüme, yaşıma göre kıyafet bulamıyordum. Özgüvenim neredeyse sıfırdı, kendimi hiç sevmiyordum, erkek arkadaşım olmuyordu çünkü kimse beni bir kız olarak görüp beğenmiyordu. Geceleri yarım paket makarna yiyordum..
Kendimi 79 kilodayken bulmuştum. O an çok kötü oldum; internete girip saçma sapan zayıflatan haplardan bulmaya çalıştım; ne salakmışım. Sonra oturdum, düşündüm, değer miydi? Eski diyet listelerine göz attım kendime makul bir düzen oluşturdum ve 3-4 ay gibi bir sürede yıllardır hedeflediğim kiloya ulaştım. Şu an 58 kilo 38 beden bir kızım. Ben kilo verdim demiyorum kilolarım beni bana verdi, daha hafif ve mutlu yaşıyorum bu maili sana atmaktaki amacım seni sürekli takıp ediyorum ve inan ideal kilona ulaşmanı senden çok istiyorum. Hiç yılma istikrar en büyük gücün olsun sevgiyle ve sağlıkla kal.."
![]() |
| Pelin'in mailin ekinde yolladığı görsel |

Hiç yorum yok:
Yorum Gönder